Veelgestelde vragen

Mijn bestelling staat op “Wacht op verzamelen”, wat betekent dit?
Ik heb vorige week een product gekocht en deze week krijg ik er een game bij. Kan ik alsnog de gamecode krijgen?

Het is niet mogelijk om buiten de actieperiode mee te doen aan een actie vanuit een fabrikant.

Hoe weet ik of mijn product meedoet aan een actie?

Kijk hiervoor op de actiepagina van de desbetreffende actie. We proberen bij alle deelnemende producten te vermelden dat ze meedoen aan een actie. Mocht je een actie van een fabrikant missen, stuur dan een mail naar klantenservice@itvanuithuis.nl.

Welke acties zijn er momenteel?

Kijk voor een overzicht van lopende acties op onze actiepagina.

Ik heb geen technische kennis. Wat kan ik doen?

Maak je geen zorgen! Onze experts staan klaar om jouw vragen te beantwoorden. Je kunt contact met ons opnemen via Whatsapp, Facebook Messenger of door een e-mail te sturen naar klantenservice@itvanuithuis.nl. Je kunt ons ook altijd bellen.

Ik heb geen technische kennis. Wat nu?

Geen zorgen! Stel je vraag aan onze experts. Je kunt ons bereiken via Whatsapp, Facebook Messenger of stuur een mailtje naar info@itvanuithuis.nl. Ook kun je ons natuurlijk bellen.

Niet gevonden waar je naar op zoek bent?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

0854011485